دکتر ایمان روغنی / لیزر پوست / بهترین کلینیک لیزر موهای زائد
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

متاسفانه امروزه لیزر موهای زائد در سالن های آرایشگاه و یا حتی خانه ها، بدون در نظر گرفتن موارد بهداشتی و با هر نوع دستگاهی انجام می شود، که نتیجه لیزر موهای زائد در اینگونه اماکن تغییر رنگ پوست، سوختگی و انتقال بیماری هایی مانند زگیل تناسلی در هنگام لیزر موهای زائد بیکینی است. بنابراین چنانچه قصد دارید از اینگونه عوارض لیزر موهای زائد در امان باشید، باید به مطب متخصصین پوست و مو مراجعه کنید زیرا پزشکان متخصص در این زمینه با در نظر گرفتن تمام اصول بهداشتی و سلامت افراد لیزر موهای زائد را انجام می دهند. ما قصد داریم در ادامه این مطب به معرفی ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران بپردازیم با ما همراه باشید.

قبل از هرچیز به شما توصیه می کنیم صحبت های دکتر ایمان روغنی متخصص پوست و مو، زیبایی و لیزر را درباره اینکه لیزر موهای زائد را کجا انجام دهیم گوش دهید:

 

لیزر، بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد

راه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که اصولاً نیاز به زمان بسیار زیادی دارند و یا اینکه همراه با درد و عوارض هستند. از میان تمامی روش ها می توان به جرات گفت که لیزر جزء بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است.

دستگاه لیزر موهای زائد به وسیله تابش اشعه به فولیکول های مو باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می شود. البته تعداد جلسات لازم جهت رفع موهای زائد به روش لیزر در افراد مختلف نسبت به نوع پوست، رنگ پوست و میزان ضخامت مو می تواند متفاوت باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد بسیار متنوع هستند که رایج ترین آنها لیزر الکساندرایت، لیزر دایود، لیزر اندیاگ و لیزر آی پی ال است که بهترین آنها دستگاه لیزر الکساندرایت است.

 اما چرا دستگاه الکساندرایت؟

زیرا طول موج های ایجاد شده در دستگاه الکس، بهترین طول موجی است که با پوست ایرانی سازگاری بیشتری دارد و دلیل اینکه در اکثر مراکز معتبر لیزر موهای زائد از دستگاه الکساندرایت استفاده می شود همین مورد است. بهترین نوع دستگاه لیزر الکساندرایت در کل دنیا دستگاه الکساندرایت موتوس دکا است.

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر روز دنیا دستگاه الکساندرایت دکا است که در ویدئو زیر می توانید می توانید توضیحات دکتر روغنی را درباره این دستگاه لیزر مو را بشنوید:

 

ویژگی های دستگاه الکساندرایت موتوس دکا

از ویژگی های بارز دستگاه الکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های دستگاه الکساندرایت موتوس دکا

  • بدون درد
  • بدون دوره نقاهت
  • بدون ایجاد سوختگی
  • سرعت بالا در رفع موهای زائد نسبت به دستگاه های دیگر
  • از بین بردن یکنواخت موهای زائد بدن
  • برای انواع رنگ پوست های ایرانی مناسب است.
  • مناسب برای موهای نازک و کرکی بدن
  • مناسب برای لیزر موهای زائد ضخیم و تیره
  • بدون ایجاد خشکی پوست پس از لیزر
  • مجهز به سیستم خنک کننده حین لیزر است و فرد هیچ گونه گرمایی در هنگام لیزر موهای زائد احساس نمی کند.
  • استفاده از هندپیس یکبار مصرف

شاید برایتان سوال باشد که موهای زائد چه قسمت هایی از بدن را می توان توسط دستگاه الکس لیزر کرد. لیزر برای تمام قسمت های بدن اعم از لیزر کامل دست، لیزر کامل پاها، لیزر شکم و پشت، لیزر سینه، لیزر زیر بغل، لیزر بکینی، لیزر صورت توسط دستگاه الکساندرایت انجام می گیرد.

البته لازم است این نکته را هم بیان کنیم شما می توانید لیزر جزئی نواحی گفته شده را هم انجام دهید. برای مثال امکان لیزر موهای زائد پشت لب، پیشانی، ساق پا و سایر نواحی بدن به تنهایی توسط دستگاه الکس انجام می گیرد.

چند نکته در ارتباط با لیزر موهای زائد

چنانچه قصد لیزر موهای زائد بدنتان را دارید، برای گرفتن بهترین نتیجه از این روش و همچنین جلوگیری از عوارض آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • مرکزی که قرار است لیزر موهای زائد بدن را انجام دهید.
  • نوع دستگاه لیزر موهای زائد
  • برند دستگاه لیزر موهای زائد
  • لیزر موهای زائد حتما توسط متخصص پوست و مو و یا تحت نظر ایشان باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اولین نکته ای که باید در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد به آن توجه داشته باشید این است که حتما حتما، لیزر توسط پزشک متخصص پوست و مو و یا تحت نظر ایشان انجام گیرد، نکاتی که باید در مرحله بعدی انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران و یا هر شهر دیگری در نظر داشته باشید عبارتند از:

پزشک متخصص پوست و مو، لیزر را انجام دهد

در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران و یا هر شهر دیگری لیزر موهای زائد، توسط پزشک متخصص و یا تحت نظر ایشان انجام می گیرد. و در اولین مراجعه فرد به کلینیک لیزر موهای زائد باید جلسه مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو داشته باشد و در ادامه روند لیزر نیز باید تحت نظر ایشان انجام گیرد.

چنانچه اپراتور دستگاه لیزر موهای زائد تحت نظر متخصص پوست و مو نباشد و مهارت و توانایی کافی در تنظیم درجه لیزر نداشته باشد، امکان آسیب رساندن به پوست و همچنین سوختگی پوست وجود دارد.

استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

چنانچه مرکزی ادعا دارد که بهترین کلینیک لیزر موهای زائد است پس حتما باید از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و جدیدترین دستگاه های روز استفاده کند. شما باید حتما از مدل و مارک دستگاهی که قرار است با آن لیزر موهای زائد انجام شود سوال کنید و همچنین مطمئن شوید که از همان دستگاهی که ادعا می شود جهت لیزر موهای زائد استفاده می شود.

قیمت لیزر موهای زائد

متاسفانه امروزه تبلیغات بسیار زیادی در محیط های مختلف از مراکز لیزر موهای زائد می بینیم که قیمت های فوق العاده پایین و تخفیف های بسیار زیادی دارند! شما برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران نباید گول قیمت ارزان لیزر موهای زائد برخی مراکز را بخورید و همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که چنانچه لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه ها و زیر نظر متخصصین پوست مو انجام شود قطعا قیمت آن ارزان نخواهد بود.

لیزر موهای زائد| دکتر ایمان روغنی

شارژ جلسات سالانه

واقعیتی که در پشت پرده بسیاری از تبلیغات لیزر موهای زائد وجود دارد این است که این روش، روشی دائمی برای حذف موهای زائد بدن نیست! زیرا حتی اگر شما به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران هم مراجعه کنید باز هم رشد موهای زائد را خواهید داشت. البته بعد از اتمام جلسات لیزر بیش از 80 درصد از موهای زائد بدن از بین می رود و شما نیاز به تکرار جلسات لیزر سالانه 1 الی 2 بار را دارید.

سریع بودن مدت زمان لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد قطعا از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یعنی دستگاه الکساندرایت استفاده می کند که سرعت این دستگاه دو برابر بیشتر از سایر دستگاه های لیزر است. مدت زمان لیزر موهای زائد تمام بدن توسط دستگاه الکس بین 30 الی 45 دقیقه است.

معتبر بودن مرکز لیزر موهای زائد

چنانچه به دنبال بهترین کیلینیک لیزر موهای زائد در تهران هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که مرکز مورد نظر شما تمامی مجوزهای لازم جهت انجام اینگونه خدمات را داشته باشد. زیرا این مجوزها نشان دهنده این است که اپراتور شما یا پزشک متخصص شما تمامی دوره های تخصصی مربوط به لیزر موهای زائد را گذرانده است و از تمامی دستورالعمل های لازم جهت حفظ سلامتی شما را در نظر دارد.

همان طور که می دانید یکی از بهترین بیمارستان های فوق تخصصی پوست در تهران بیمارستان رازی است. بنابراین بیمارستان رازی می تواند جزء معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران یا حتی ایران باشد و همچنین پزشکان حاضر در این مجموعه نیز قطعا جزء بهترین پزشکان در این حوزه هستند.

دکتر ایمان روغنی متخصص پوست و مو، زیبایی و لیزر چندین سال است که به عنوان کادر درمانی در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند و همچنین ایشان در سایر کلینک ها و مراکز معتبر تهران و مطب شخصی خود در محدوده میدان ونک خدمات مربوط به لیزر و پوست و مو و زیبایی را در مجموعه خود ارائه می دهند که لیزر موهای زائد از جمله خدمات ایشان می باشد.

چنان چه قصد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز و با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را دارید می توانید با مطب دکتر ایمان روغنی متخصص پوست و مو، زیبایی و لیزر مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  09023811456 تماس حاصل فرمایید.

هزینه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد با توجه به پارامترهای مختلفی سنجیده می شود که عبارتند از: مرکزی که لیزر را انجام می دهید، تخصص پزشکی که تحت نظر ایشان لیزر موهای زائد انجام می گیرد، مارک دستگاهی که برای لیزر موهای زائد انجام می شود، نوع پوست و ضخامت موی فرد و ناحیه ای که قرار است لیزر موهای زائد انجام شود می تواند متفاوت باشد.

برای مثال قیمت لیزر موهای زائد بیمارستان رازی بسیار متفاوت تر و یا حتی گران تر از قیمت لیزر موهای زائد در مراکز نامعتبر است، چرا که این مرکز جزء بهترین مراکز لیزر موهای زائد است و پزشکانی که در بیمارستان رازی فعالیت می کنند جزء بهترین متخصصین پوست و مو هستند. بنابراین برای قیمت لیزر موهای زائد نمی توان هزینه ثابت و مشخص شده ای را برای تمامی مراکز مشخص کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر ایمان روغنی

دکتر ایمان روغنی

جراح و متخصص پوست و مو، زیبایی و لیزر

عضو آکادمی متخصصین پوست آمریکا و اروپا و انجمن متخصصین پوست ایران می باشد و همیشه در تلاش برای کسب علوم و فنون جدید و بروزرسانی اطلاعات و تجهیزات روز دنیا بوده است و به این منظور سفرهای متعددی به کشورهای پیشرفته داشته و در سمینارها و کنگره های تخصصی پوست و مو از جمله EADV و IMCAS و… شرکت کرده است.
بیشترین زمینه تبحر و فعالیت دکتر روغنی در تشخیص و درمان کلیه بیماری های پوست و مو و ناخن، انجام تخصصی کلیه لیزرهای پوستی، جوانسازی، هایفوتراپی و انجام کلیه جراحی های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، ژل، چربی و نانوفت، لیفت با نخ، زاویه سازی، جراحی پلک، کرایوتراپی، درمان تخصصی زگیل های تناسلی، سابسیژن و درمان اسکارهای آکنه به روش نوین و اختصاصی خودشان، کاشت مو و ابروی طبیعی می باشد.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

انواع لیزرهای پوست

انواع لیزرهای پوست

انواع لیزرهای پوست اعم از لیزر موهای زائد،لیزر پوست برای رفع جای جوش،لیزر پوست برای لک و… با هدف درمانی و زیبایی انجام می شود و چنانچه زیر نظر متخصص پوست و مو و دستگاه های مناسب انجام گیرد نتایج درخشانی را مشاهده خواهید کرد.

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =